miercuri, 22 februarie 2017

Masa mare si scaune cu spatar inalt pentru Cuhnia Manastirii Cernica

Imi aduc aminte ca in prima jumatate a anilor '80 am dat Manastirii Cernica o masa mare de nuc cu scaune tapitzate, cu spatar inalt.
In acel moment masa era depozitata intr-o magazie de pe Aleea M.A.N. numarul 3, parca.
Zona intrase in demolare pentru a se construi Centrul civic.
Scaunele erau depozitate la noi la subsol, intr-o camarutza unde a stat Bobo.
In afara de scaune erau si 2 fotolii mari.
Cand a vazut Mugurel Mateescu fotoliul a zis "scaun de imparat".
Am mers la Manastire si le-am propus sa le dam aceasta mobila mostenita de la fratele bunicii materne.
Pe atunci era staret Calinic:

Calinic Staret Manastire Cernica - link !

Manastirea Cernica - link !

Imi aduc aminte ca am mers la magazia unde era blatul. Din cauza prafului de la demolari si a umezelii masa de nuc avea o crusta. Am luat o carpa, am umezit-o si am sters masa chiar inainte
de a veni s-o vada cei de la Manastire. Le-a placut masa si in final au luat mobila.
Au pus-o in Cuhnie.

Cuhnie - link !

Am undeva niste fotografii cu scaunele, le voi pune in articol.

Voi merge acolo dupa peste 30 ani sa vad daca mai este mobila...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu