miercuri, 25 martie 2015

La rude in Tanganu si Balaceanca 2012-2015

Am inceput vizitele la Tanganu si Balaceanca in decembrie 2012.
Doream s-o intalnim pe Maria, nepoata Anghelinei, care stia locul unde sunt inmormantati Batu Vasile si Bata Licuta.
Dupa cum spuneam intr-o postare anterioara, acestia au avut vreo 13 copii,


din care au supravietuit 6, in ordinea aparitiei:

1. Dumitru, cu nepotul Costel Gagaliceanu din Balaceanca
2. Profira, cu nepoata Tanta a lui Baboiac din Fundeni, Arcadie din Bucuresti
3. Anghelina, cu fiica Maria si nepoate Vica din Balaceanca si Jeana din Fundeni, fiu Ion si nepot Gogu Musat, fiu Dumitru casatorit cu Sultana si nepot Costica
4. Mihalache din Bucuresti
5. Alexandru, cu copii Angela si nea Chivu din Gagalicea
6. Mandica (1907-1965), cu fiu Ion (tatal meu)
Primii 4 s-au nascut in catunul Baduleasa, care apartinea de Fundeni. Ultimii 2 s-au nascut in Gagalicea, Tanganu

In ultimii 2 ani i-am vizitat pe acesti nepoti.

Tata, Nea Chivu si cu fratele meu in fata casei lui nea Chivu, langa locul Angelei,
lotul lui Batu Vasile - 12.2012


Vica, Costel si tata la Balceanca


Maria ne povesteste despre Batu Vasile, Anghelina, padurea Baduleasa - catunul unde a stat Anghelina in copilarie, inainte ca Batu sa ajunga in Gagalicea


Costica, Mircea, Sultana si tata - decembrie 2012



La dl. Bolboja, intalnire cu varul meu de gradul 2, Gogu Musat - noiembrie 2014


Victor Ionita, socrul lui Mircea (fiul lui Costica, nepotul meu), Sterea Badea zis Busuioc, sotul Stefanei nascuta Moise (verisoara mea de gradul 3 dupa Ioana Moisoaica, sora Batei Licuta), Victorita si nea Chivu, dl. Bolboja (cu sotie descendenta a lui Tanase Noanea, unul din cei 7 fii ai lui Toader Noanea, cioban ardelean din povestea octogenarului Savescu) - noiembrie 2014:


In martie 2015 l-am vizitat pe domnul Ion Musat zis Neacla, descendent al lui Musat Andrei venit din Pucheni, tatal tuturor Musatilor din Tanganu. Legatura mea cu Musatii este prin alianta, de la Anghelina, sora bunicului meu, Mandica.

Ion Neacla, var de gradul 2 cu Sterea Cristea




Am fost si la domnul Ion (Damian) Ion pentru o fotografie. Il vizitasem in noiembrie 2014, dar am uitat sa fac o fotografie. Descendent al lui Nicolae Nicoara, unul din fratii pomeniti de Savescu.
Ruda cu Musatii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu