miercuri, 25 martie 2015

Sterea Cristea revede Scoala cu 8 clase din Fundeni

Pe 4 martie 2015 ne-am plimbat din Tanganu-Gagalicea spre Tanganu Moara. Ne-am oprit sa vedem lunca Dambovitei si a Colentinei, locul in care au cazut bombardierele americane in 1944, doborate de avioanele de vanatoare romanesti. Am mers apoi catre Fundeni, la scoala unde a mers dl .Sterea Cristea, la biserica din Pisicari si apoi inapoi la Tanganu, la biserica si cimitir.


Sterea Cristea (n.1937) in fata scolii din Fundeni:


Biserica din Fundeni - Pisicari - in iarna 2014-2015 a cazut turla. Am vizitat locul si in septembrie 2014, am stat sub turla !


Domnul Cristea si domnul Bolboja in fata clopotnitei bisericii din Fundeni - Pisicari


Sterea Cristea si Alexandru Constantinescu , fiul lui Dragan Pripigica Musat, in fata bisericii Tanganu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu